Σάββατο, 27 Δεκεμβρίου 2014

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ 2014 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΟΥΖΑΚΗ







Λίγες μέρες πριν το τέλος της χρονιάς.

Μιας χρονιάς  που τα είχε όλα.
Καλά και άσχημα, υπέροχα και συγκλονιστικά.
Και ήταν μια όμορφη προσωπική και επαγγελματική χρονιά.
Ίσως κάποια σχέδια να μη πραγματοποιήθηκαν, σε πείσμα των καιρών.

Προσωπικά, -όπως όλοι μας πιστεύω-, αυτές τις μέρες κάθε χρόνο, κάνω  και εγώ την εσωτερική μου ανασκόπηση της χρονιάς που φεύγει.

Φέτος θα ήθελα και πάλι κάποιες από αυτές τις σκέψεις να τις μοιραστώ μαζί σας.

Την χρονιά αυτή, είχα επαγγελματική και προσωπική άνοδο, στον οποίο είναι σταθμός για εμένα όπως:

  • Οριστήκαμε μαζί με τον καλό φίλο και συνάδελφο Ηλία Ιωσηφέλη, Διευθυντές Γαστρονομίας & Υπεύθυνοι Δράσεων Επισιτισμού στις Μόνιμες Κοινωνικές Δομές Άμεσης Αντιμετώπισης της Φτώχειας του Ομίλου για την UNESCO Πειραιώς & Νήσων,
  • και διορίστηκα Τομεάρχης Καθηγητής Επισιτισμού στις Ε.Κ.Κ.Ν.Α
  • και Τομεάρχης & Pastry Chef,στον  Όμιλο ΙIEK ΞΥΝΗ Αθήνας.

Ήταν πιο δημιουργική, εποικοδομητικά αποτελεσματική από όλες τις χρονιές.
Οι Συναντήσεις που έγιναν, οι επαφές, και οι επισκέψεις συνέβαλαν στην προώθηση της Ελληνικής Γαστρονομίας, για φιλανθρωπικούς σκοπούς και την αποτύπωση και διάδοση της Ελληνικής  Επτανησιακής Γαστρονομίας.
Πάντα όμως υπάρχει περιθώριο για κάτι καλύτερο, κάτι ανοδικό.
Νιώθω τυχερός καθώς και για την βοήθεια των συνεργατών μου και καλών φίλων & συναδέλφων, παλαιών και καινούργιων, γιατί χωρίς την στήριξη και την συμπαράσταση τους  , μπορεί  να μην  πέτυχα ότι πέτυχα, σίγουρα όμως όχι σε αυτόν τον βαθμό . 

Ως τακτικό μέλος της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδας μου δόθηκε  η δυνατότητα να μπω στο ψηφοδέλτιο του ποιο εποικοδομητικού προέδρου Μίλτο Καρούμπα και να εκλεγώ στην Ομοσπονδία Αρχιμαγείρων & Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδας και ως Πιστοποιητής  στον ΕΟΤ για το σήμα της Ελληνικής Κουζίνας.

Ήταν μια χρονιά που υπήρχαν δοκιμασίες σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και είχα την ευκαιρία και πάλι φέτος να κάνω συναντήσεις με μεγάλες προσωπικότητες.
Χαμογελώ  και χαίρομαι  γιατί επέλεξα   να έχω δίπλα μου  μόνο  ανθρώπους που άξιζαν να είναι στην επαγγελματική και προσωπική μου ζωή.

Ήταν μια χρονιά που μου έφερε πολύ καλούς φίλους και φίλες με νέες γνωριμίες με σεβασμό και εμπιστοσύνη ….
Καινούργιους, φίλους καρδιάς που αποδείξανε ότι είναι δίπλα μου και κοντά μου  όπως  και εγω μαζί  τους σε κάθε τους βήμα .

Αποδείχθηκε   ότι  η Ελληνική  κουζίνα  δεν χρειάζεται κόπο και θυσίες,  παρά μόνο αγάπη ,ένα χαμόγελο και λίγο νοιάξιμο, με   σεβασμό και αξιοπρέπεια πάντα  …

Ήταν μια χρονιά που αποφάσισα να κάνω πράξη, σκέψεις και επιθυμίες μου.


Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον Πρόεδρος του Ομίλου για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων και Αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ομίλων, Συλλόγων και Κέντρων UNESCO (WFUCA) για την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική Ιωάννης Μαρωνίτης για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου.



  1. Ξεκίνησε η χρονιά με την καταπληκτική συνεργασία με την εταιρία Αγροτικό Συνεταιρισμό Μεταγγίτσι,
  2. και την μεγάλη εκδήλωση για τα 101 προϊόντα που κατοχύρωσαν την Ελληνική Ταυτότητα σε ΠΟΠ-ΠΓΕ, με την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδας
  3. Την μεγάλη πρωτοφανές εκδήλωση για Αθλητική δραστηριότητα την κοπή πιτας του Παναθηναικού Α.Ο που πραγματοποιήθηκε στον Τάφο του Ινδού με τον φίλο Ιωσηφέλη,
  4. HORECA 2014 με την επανασύνδεση με την καλή μου φίλη Ντίνα Νικολάου, τον Στέλιο Παρλιάρο και τον Ιωάννη Παππά.
  5. Την συνέντευξή μου στο FOOD SERVICE και την καλή μου φίλη Μάγδα Πειστικού,
  6. Συνταγές και Νηστίσιμοι πειρασμοί στο περιοδικό A-Z,.
  7. Την εισήγηση μου στο Παιδικό Χωριό SOS με τους συναδέλφους Γιάννη Καλογεράκο και Όλγα Μισαηλίδη,
  8. Στο περιοδικό Great Kouzina της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδας,
  9. εισηγητής στα σεμινάρια του ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ με την αποτύπωση και διάδοση της Επτανησιακής διατροφής που έγινε συνεργασία του ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ με την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδας.
  10. Το μεγάλο γεγονός με τον ΑΝΤ1 για φιλανθρωπικό χαρακτήρα με την UNESCO Πειραιώς και Νήσων. με Δαούτη και Καραντάνη.
  11. Παραβρέθηκα ως κριτής γεύσης στην Ρουμελιώτικη Κουζίνα, Παρουσίαση της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδας
  12. στο 4ο Ναυτιλιακό Συνέδριο,
  13. στην 8η χρονιά Φεστιβάλ Τέχνης των Εργαστηρίων του Παιδικού Χωριού SOS. με Δαούτη και Καραντάνη.
  14. Επίσκεψη στο 7ο δημοτικό σχολείο Ασπροπύργου ως chef στο σχολείο, στο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα υποψηφίου προσωπικού φροντίδας στις μητέρες του Παιδικού Χωριού SOS Βάρης. με τον φίλο Ιωσηφέλη
  15. Στο σύλλογο Ελπίδα, με ΙΙΕΚ ΞΥΝΗ και Αγραφιώτη!
  16. Στο φιλανθρωπικό μια αγκαλιά για ένα σκοπό για την ΣΗΕ.Ιωσηφέλης, Καραντάνης, Κυπραίος, Δαούτης, Αγραφιώτης, Μπόκοτι, Μισαηλίδη, Κοτζαμάνη, Γιανναράκος.
  17. Workshops με το κοινωνικό πρόσωπο για τον Όμιλο για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων. Ιωσηφέλη, Δαούτη, Καραντάνη, Χαλουλάκο
  18. Στο 1ο Φεστιβάλ Λευκαδίτικης Γαστρονομίας, Ιωσηφέλη, Δαούτη, Ζισσόπουλο
  19. Φεστιβάλ γαστρονομίας Ζακύνθου, με Αντρέα Φλεμοτόμο και Διονύση Θεοδώση.
  20. Σεμινάριο γαστρονομίας στην Δομή Πειραιά, Νίκαια, Κερατσίνι και Κόρινθο για τον Όμιλο για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων, με πολλούς συναδέλφους όπως Ιωσηφέλης, αλλά ιδιαίτερα τον Λευτέρη Καραντάνης, Νίκος Δαούτη και πολύ άλλοι....
  21. στο μεγάλο γεγονός την παρουσίαση παραδοσιακής κουζίνας εποχής στο συνέδριο με θέμα Ακρόπολη την επιστροφή των Μαρμάρων. Ιωσηφελης, Σκάρος, Μισαηλίδη
  22. Το OPEN DAY του ΙΙΕΚ ΞΥΝΗ ΑΘΗΝΑΣ,
  23. την επίσημη συνεργασία με το site ATHENSgo.gr και το αρτοζαχαροπλαστείο Χριστοδούλου,
  24. και την συνεργασία στο πρότυπο εργοστάσιο σούπερ τροφές του αγροτικού συνεταιρισμού Εύκαρπον. Σκάρος, Μισαηλίδη, Ρενιέρης
  25. Την υλοποίηση να πραγματοποιηθεί εκπομπή με θέμα την Ζάκυνθο με την φίλη Ντίνα Νικολάου,
  26. Την φωτογράφιση σε site και εταιρίες προϊόντων,
  27. Συνέντευξή μου στην real.gr
  28. Την παρουσίαση γλυκών εδεσμάτων της εταιρίας AMC,
  29. Και την προσωπική επιτυχία στο ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ, υπό αιγίδα της UNESCO ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ, και τις συνεργάτες Στάθη, Κάτσαρη, Μπάστα
Και πολλά ακόμη event, φιλανθρωπικά και παρουσιάσεις γεύσεων τα οποία είχα παραβρεθεί….




Δε γέμισα το πορτοφόλι μου,το  αντίθετο θα έλεγα , αλλά  όμως  γέμισα τη καρδιά μου  και αυτό έχει μεγαλύτερη αξία….
Είδα την ανατολή του ήλιου στα ταξίδια μου και απόλαυσα τη δύση του από το σπίτι μου στη θάλασσα.
Και αν κάποιους ανθρώπους τους έχασα από τη ζωή μου, -ίσως   δε να είναι καλύτερα έτσι, αυτό με έκανε ακόμα πιο ώριμο
Χαίρομαι γιατί το μυαλό μου και η ψυχή μου είναι ανοιχτά   και βλέπω  το ποτήρι μου   να είναι   πάντα μισογεμάτο  και  δεν θα το αδειάζω, θα το ξεχειλίσω όποτε  και όπως   θέλω προσωπικά εγώ

Τελειώνοντας το πρωτοχρονιάτικο μήνυμα μου, θα ήθελα να στείλω ευχές σε όλον τον κόσμο και ιδιαιτέρως σε όλους τους φίλους και φίλες μου, όπως και συναδέλφους που και φέτος θα κάνουν Πρωτοχρονιά κάτω από καθεστώς φόβου και αβεβαιότητας της κρίσης, να έχουμε υπομονή και εργασία σε όλες τις συνθήκες που υπάρχουν, και όχι ζήλια και φθόνο μεταξύ μας, γιατί δεν βγάζει πουθενά και δεν αργεί η ώρα όπου η Ελλάδα θα βγει δυνατή και θα δείξουμε ότι είμαστε ένας λαός, με συνέπεια και αλληλεγγύη. Να αγωνιστούμε με όσα "όπλα" έχουμε για το καλύτερο αύριο.

Υγεία, ευημερία, αγάπη, ελπίδα και φώτιση σε όλες και όλους σας! 

Εύχομαι απο τα βάθη της καρδιάς μου σε εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα 
Καλή Χρονιά - Ευτυχισμένο το 2015

          με εκτίμηση 

          Executive Pastry Chef Κωνσταντίνος Μουζάκης
  • Διευθυντής Γαστρονομίας & Υπεύθυνος Δράσεων Επισιτισμού στις Μόνιμες Κοινωνικές Δομές Άμεσης Αντιμετώπισης της Φτώχειας του Ομίλου για την     UNESCO Πειραιώς & Νήσων
  • Τομεάρχης Καθηγητής Επισιτισμού στις Ε.Κ.Κ.Ν.Α
  • Τομεάρχης & Pastry Chef,στον  Όμιλο ΙIEK ΞΥΝΗ Αθήνας.
  • Executive Prive Chef/Catering
  • Μέλος της WACS.
  • Μέλος της Ομοσπονδίας Αρχιμαγείρων Ελλάδας.
  • Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδας.
  • Πιστοποιητής στον ΕΟΤ για το σήμα της ελληνική κουζίνας



Τηλέφωνο επικοινωνίας : 0030 694 8882578

Δεν υπάρχουν σχόλια: