Τετάρτη, 1 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2013 ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2014 ΤΟΥ EXECUTIVE CHEF ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2013 ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2014 

ΤΟΥ EXECUTIVE CHEF ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ 

Τετάρτη, 1 Ιανουαρίου 2014 

'Άλλη μια χρονιά έφυγε.. 
Προσωπικά -όπως όλοι μας, πιστεύω- αυτές τις ώρες κάθε χρόνο κάνω εσωτερικά ανασκόπηση της χρονιάς που φεύγει. Φέτος θα ήθελα κάποιες απο αυτές τις σκέψεις να τις μοιραστώ μαζί σας 

Το 2013 ένιωσα τυχερός, μέσα στην ατυχία μου,μετά το κλείσιμο της επαγγελματικής μου καριέρας σε τομέα ιδιοκτησίας καταστήματος που έγινε αρχές Μαρτίου, γιατί είχα την ευκαιρία και την δυνατότητα να αναπτύξω επί πλέον δραστηριότητα και ικανοποιητικά πιο δημιουργική, επικοδομητική και αποτελεσματική από άλλες χρονιές. 
Συναντήσεις, επαφές, επισκέψεις οι οποίες συνέβαλαν στην προώθηση της Ελληνικής Γαστρονομίας, σε φιλανθρωπικούς σκοπούς και στην συνεχείς ενεργή δράση, της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδος σε αυτό. 

Πάντα υπαρχει περιθώριο για κάτι καλύτερο, όμως ξέρω οτι εξάντλησα κάθε δυνατότητα και μέσο που είχα ώς προς αυτό. Νιώθω τυχερός καθώς και για την βοήθεια των συνεργατών μου και καλών φίλων & συναδέλφων, παλαιών και καινούργιων, γιατί χωρίς την στήριξη και συμπαράσταση τους δέν θα πετύχαινα ότι πέτυχα, σίγουρα όχι σε αυτόν τον βαθμό τουλάχιστον. 

Σταθμός για εμένα φέτος ήταν η 10η Απριλίου και η επίσκεψη μου μαζί με 59 ακόμη μέλη της Λέσχης Αρχιμαγείρων στο ευρωκοινοβούλιο, που γνώρισε γεύσεις Ελλάδας.

Είχα την ευκαιρία να θαυμάσω από κοντά, την χρονιά που πέρασε, πολλές αξιόλογες συναντήσεις σε ένα περιβάλλον που σε ταξίδευε στον χρόνο  και αυτό ήταν κάτι το οποίο με γέμισε με συγκίνηση και χαρά. 


  • Ένιωσα υπερηφάνια, σε προσωπικό επίπεδο,που παραβρέθηκα σε φιλανθρωπικές εκδηλώσεις όπως στο Εργαστήρι ειδικής αγωγής ´ΜΑΡΓΑΡΙΤΆ´κέντρο ατόμων με ειδική στέρηση στο Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων, σε ένα ιδιαίτερο ξεχωριστό απόγευμα που περάσαμε την Τρίτη 26 Ιουνίου να μαγειρέψουμε δίπλα στα παιδιά της ΦΛΟΓΑΣ και να δώσουμε χαρά κ ευτυχία κανοντάς τα να ζήσουν μια ξεχωριστή μέρα από την δύσκολη καθημερινότητα τους και να είναι δίπλα μας να μαγειρέψουνε κ τα παιδιά μαζι μας, σε "Διαγωνισμός Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής” που διοργανώθηκε την 13 Οκτωβρίου από την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδας, σε συνεργασία με το Παιδικό Χωριό SOS και ανέδειξε μεγάλο νικητή το ΧΑΜΟΓΕΛΟ και τέλος στον Σύλλογος Ενηλίκων με Εμπειρία Καρκίνου στην Παιδική Εφηβική Ηλικία, που έγινε ένα αλλιώτικο χριστουγεννιάτικο ''παζάρι'', για έναν ''αλλιώτικο''σκοπό στην περιοχή του Γκάζι.



  • Στην χρονιά που πέρασε, ήμουν εισηγητής στα ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ με πρόταση,  "Δια βίου μάθηση για την Επτανησιακή Διατροφή" και με την καταγραφή και ανάδειξη τοπικών παραδοσιακών συνταγών και αξιοποίηση των τοπικών προιόντων σε νέες συνταγές.


  • Στην κοπή πίτας του Παναθηναικου για το 2013 που είχε μεγάλη επιτυχία για τον Ερασιτέχνη και τους Παλαιμάχους.


  • Στην κοπή πίτας της Ένωσης Επτανησίων Ελλάδος.


  • Ακόμη τον  Φεβρουάριο παραβρέθηκα στην έκθεση HORECA και βοήθησα με όλες τις δυνάμεις μου για την μεγάλη επιτυχία,μαζί με την Λέσχη Αρχιμαγείρων και την παρουσίαση της Μοναστηριακής γαστρονομίας μαζί με τον Πατέρα Επιφάνειο.


  • Παραβρέθηκα στα καλύτερα γενέθλια όλων των εποχών της φίλης μου Φαίης Λαιμού.
  • Στην 8th International Culinary Compretition of Southem Europe, Thessalonjkh 2013.
  • Στις 29 Μαρτίου ήμουν στην προετοιμασία της παλέτας των προιόντων για το Ευρωκοινοβούλιο μαζί με συναδέλφους της Λέσχης Αρχιμαγείρων.               



  • Στις 20 Απριλίου παραβρέθηκα στις εκδηλωσεις στην Αλβανία, με την παρουσίαση της Ελληνικής Γαστρονομίας,μαζί με την Λέσχη Αρχιμαγείρων, στα Τίρανα, εκ τον οποίων έγινε απονομή από την εταιρία Instituti Kulinar Neranxi, όπου είχα την δυνατότητα να συναντήσω, να συνομιλήσω και να αναπτύξω σχέσεις επαγγελματικές για την πατρίδα μου.                                                                                       



  • Μετά από 10 χρόνια βρέθηκε ένα απόσπασμα από εκείνη την ιστορική μέρα της άφιξης του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.Βαρθολομαίου Α, στο νησί της Ζακύνθου 22-25 Αυγούστου 2003 και την τελευταία μέρα μετέβη στο νησί των στροφάδων και πέρας των εκδηλώσεων διεξήχθη δεξίωση προς τιμή του, την οποία την είχα διοργανώση προσωπικά.



  • Την επαγγελματική μου καριέρα συνεχίζετε με συνεργασία με διάφορα site γράφοντας συνταγές μαζί με τον συνάδελφο Ηλία Ιωσηφέλη, όπως το newsbeast.gr, το styleland.gr, και το eirinika.gr.Ακόμη ακολουθούν πολλές παρουσιάσεις μου σε πολλά ακόμη site και blogs.



  • Την ίδρυση ποδοσφαιρικής ομάδας CHEF'S CLUB FOOTBALL TEAM, τον οποίο είμαι γενικός αρχηγός και προπονητές είναι ο φίλος και σεφ Λευτέρης Καραντάνης και Μανώλης Γεωργαντίδης, των οποίων είμαστε και πρώτη στην βαθμολογία μέχρι στιγμής σε Έναρξη μεγάλου Τουρνουά 11Χ11, Σεζόν 2013-2014,σε όμιλοι επιχειρήσεων- Εταιριών- Όμιλοι Ανεξαρτήτων ομάδων στο γήπεδο STAR F.C. στην Βούλα (Α' πλάζ Βούλας).



  • Ακόμη είμαι καθηγητής ως pastry chef στα ΙΕΚ ΞΥΝΗ Αθήνας και Γλυφάδας και είμαι σεφ σε κτήματα γάμων, βίλες και θαλαμηγούς. 



  • Τέλος ένα ιδιαίτερο μεγάλο ευχαριστώ, στον πρόεδρο Μίλτο Καρούμπα και ΔΣ της Λέσχης Αρχιμαγείρων για ότι έχουν κάνει για εμένα όπως για την αναβάθμισή μου σε Τακτικό μέλος και μέλος σε επιτροπή ελέγχου στον ΕΟΤ.

Τελειώνοντας το πρωτοχρονιάτικο μήνυμα μου, θα ήθελα να στείλω ευχές σε όλον τον κόσμο και ιδιαιτέρως σε όλους τους φίλους και φίλες μου, όπως και συναδέλφους και συναδέλφισσες που και φέτος θα κάνουν Πρωτοχρονιά κάτω απο καθεστώς φόβου και αβεβαιότητας της κρίσης, να έχουμε υπομονή και εργασία σε όλες τις συνθήκες που υπάρχουν, και όχι ζηλεία και φθόνο μεταξύ μας, γιατί δεν βγάζει πουθενά και δεν αργεί η ώρα όπου η Ελλάδα θα βγεί δυνατή και θα δείξουμε ότι είμαστε ένας λαός, με συνέπεια και αλληλεγύη. Να αγωνιστούμε με όσα "όπλα" έχουμε για το καλύτερο αύριο.

Υγεία, ευημερία, αγάπη, ελπίδα και φώτιση σε όλες και όλους σας! 


Εύχομαι απο τα βάθη της καρδιάς μου σε εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα 

Καλή Χρονιά - Ευτυχισμένο το 2014! 

με εκτίμηση 
Executive Chef Κωνσταντίνος Μουζάκης

Μέλος της Ομοσπονδίας Αρχιμαγείρων Ελλάδας
Μέλος της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδας
Μέλος της WACS
Επιτροπή ελέγχου στον ΕΟΤ
Pastry Chef IEK ΞΥΝΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: